www.auto-moto.pun.pl

Motoryzacja to nasza pasja.!


#1 2009-11-24 14:55:08

Maniak

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2009-11-24
Posty: 29
Punktów :   

Range Rover Sport 2010

Range Rover Sport 2010

Na zeszłotygodniowej londyńskiej wystawie samochodów sportowych i luksusowych MPH Motor Show 2009 odbywającej się pod patronatem kultowego programu TOP GEAR, firma KAHN Design zaprezentowała swoją interpretację najnowszego modelu Range Rover Sport 2010.

http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2009/04/2010-range-rover-sport-front-angle-588x446.jpg

Modyfikacje dotyczą przede wszystkim stylistyki pojazdu oraz jego wnętrza. Tradycyjnie dla firmy KAHN Design zmiany te nie są rewolucyjne w szczegółach. Ale jako całość, w sposób bardzo zdecydowany transformują linie auta. Podstawą zewnętrznych modyfikacji jest pakiet aerodynamiczny oraz dyskretne zmiany stylistyki atrapy i bocznych wlotów powietrza. Efekt podkreślają 22 calowe felgi KAHN RS-L z oponami 285/35 R22.

Nadwozie zostało obniżone za pomocą w pełni regulowanego modułu elektronicznego, który pozwala na płynny wybór wielkości prześwitu. Oczywiście autem wciąż można zjechać z utwardzonej drogi korzystając z ponadprzeciętnych właściwości terenowych Range Rover’a Sport.

http://autoshow.roadfly.com/wp-content/uploads/2009/04/2010-range-rover-sport-interior.jpg

Wnętrze również kryje szereg zmian. Tutaj uwagę zwraca przede wszystkim nowa skórzana tapicerka. Tym razem zaproponowano awangardowy wzór przeszycia. Kolor Kawa z mlekiem doskonale komponuje się z jasno-beżową deską rozdzielczą, ciemnym wstawkami na konsoli centralnej oraz białym nadwoziem. Całości smaku dodaje nowy zestaw instrumentów z nietuzinkowym bordowym podświetleniem tarcz zegarów. Auto może być także wyposażone w wyświetlacz HUD czy rozbudowany system audiowizualny dla pasażerów.

Pod maską auta znajduje się przestrojony za pomocą modułu KAHN INTELIGENT POWER najmocniejszy oferowany w Range Rover Sport diesel - TDV8. Ośmiocylindrowy silnik o pojemności 3.6l seryjnie produkuje 272 KM. Po modyfikacjach wartość ta przekracza 300 KM. Ale dodatkowe konie nie stanowiły w tym przypadku priorytetu. Skoncentrowano się przede wszystkim na zwiększeniu i optymalizacji przebiegu krzywej momentu obrotowego. Dodatkowe 160 Nm winduje tę wartość do imponujących 800 Nm osiąganych przy 2500 obr/min.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wmkibice.pun.pl www.sbs.pun.pl www.magicznyszczecin.pun.pl www.extremepolishwrestling.pun.pl www.megamen.pun.pl